Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία προετοιμασίας για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων για το έτος 2025, σύμφωνα με νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΑΔΑ: 9ΗΩΖ46ΜΤΛ6-ΣΦ3). Οι Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού όλων των φορέων καλούνται να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες μέχρι και τις 20 Οκτωβρίου, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής “Απογραφή”, στο πλαίσιο του νόμου 4940/2022 που ρυθμίζει το νέο σύστημα αξιολόγησης στο Δημόσιο.
Τι αλλάζει φέτος
Σύμφωνα με το Υπουργείο, οι υπηρεσίες πρέπει να ελέγξουν και να επικαιροποιήσουν:
* τις αξιολογήσεις που μεταφέρθηκαν αυτόματααπό το προηγούμενο έτος (2024),
* τις οργανικές μονάδες και τους αξιολογητές κάθε υπαλλήλου,
* και να δημιουργήσουν νέες εγγραφές για περιπτώσεις μετατάξεων, αποσπάσεων ή νέων διορισμών όπως αναφέρει το airetos.gr .
Παράλληλα, ενεργοποιείται ξανά το “Σχέδιο Ανάπτυξης”, με στόχο τη χαρτογράφηση των επαγγελματικών δεξιοτήτων και των αναγκών επιμόρφωσης κάθε υπαλλήλου.
Οδηγίες βήμα προς βήμα
Η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά ψηφιακά. Οι διαχειριστές αξιολόγησης προσωπικού έχουν πρόσβαση στο σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών με τίτλο «Προετοιμασία Αξιολογήσεων – 3η Έκδοση», που είναι διαθέσιμο στις ιστοσελίδες:
όπως δημοσίευσε το airetos.gr [www.ypes.gr](https://www.ypes.gr)
[www.apografi.gov.gr](https://www.apografi.gov όπως αποκαλύπτει το airetos.gr .gr)
Όπως τονίζεται, η δυνατότητα διόρθωσης ή ενημέρωσης των στοιχείων θα παραμείνει ανοιχτή ακόμη και μετά την επιβεβαίωση των εγγραφών.
Για διευκρινίσεις, οι υπάλληλοι θα πρέπει να απευθύνονται στις Διευθύνσεις Προσωπικού των φορέων τους, ενώ σε περιπτώσεις που απαιτείται κεντρική υποστήριξη, μπορούν να αποστέλλονται ερωτήματα στο axiologisi@ypes.gov.gr.
airetos.gr