Πώς να καταλάβεις ότι το site σου χρειάζεται βελτίωση

Το website σου είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής με έναν νέο πελάτη. Αν δεν λειτουργεί σωστά, αν δεν είναι γρήγορο ούτε εύκολο στη χρήση, τότε χάνεις πολλές ευκαιρίες και… «αμαυρώνεις» τη φήμη του brand σου, χωρίς καν να το αντιλαμβάνεσαι.

Για αυτό, συνέχισε να διαβάζεις και μάθε ποιοι δείκτες σου δείχνουν πως το site σου χρήζει βελτίωσης!

  1. Αργή φόρτωση σε κινητά και υπολογιστές

Αν η ιστοσελίδα σου χρειάζεται αρκετά δευτερόλεπτα για να εμφανιστεί, τότε πρέπει να γνωρίζεις πως οι χρήστες την εγκαταλείπουν πριν καν ανοίξει. Η ταχύτητα επηρεάζει όχι μόνο την εμπειρία των επισκεπτών, αλλά και την κατάταξή σου στις μηχανές αναζήτησης. Για αυτό, η βελτίωση της απόδοσης μπορεί να αυξήσει άμεσα την επισκεψιμότητα του site σου.

  1. Δύσκολη πλοήγηση και περίπλοκη δομή

Οι άνθρωποι πρέπει να βρίσκουν αυτό που ψάχνουν γρήγορα και χωρίς να τους προκαλείται σύγχυση. Αν το μενού σου είναι μπερδεμένο, αν οι πληροφορίες βρίσκονται σε λάθος σημεία ή αν χρειάζονται πολλά κλικ για να γίνουν βασικές ενέργειες, τότε έχεις ένα site που θέλει πολλή δουλειά.

  1. Το design φαίνεται (και είναι) ξεπερασμένο

Ένα παλιό ή ένα μη σύγχρονο design δημιουργεί (δικαίως ή αδίκως) την εντύπωση ότι μία επιχείρηση δεν εξελίσσεται. Ακόμη και αν το περιεχόμενο της σελίδας σου είναι σωστό, η εμφάνιση επηρεάζει την εμπιστοσύνη που εκπέμπεις αλλά και τη συνολική εικόνα του brand.

  1. Χαμηλές μετατροπές παρά την υψηλή επισκεψιμότητα

Αν βλέπεις επισκέπτες αλλά όχι αγορές, αιτήματα επικοινωνίας ή εγγραφές, τότε το site πιθανότατα δεν καθοδηγεί σωστά τον χρήστη. Ίσως τα κουμπιά δεν είναι εμφανή, ίσως το μήνυμα δεν είναι ξεκάθαρο ή οι φόρμες είναι δύσχρηστες και λάθος τοποθετημένες. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το ψάξεις και να φτιαχτεί άμεσα!

  1. Το site δεν είναι προσαρμοσμένο για κινητές συσκευές

Η πλειονότητα των χρηστών πλέον πλοηγείται από κινητό. Αν το site σου δεν είναι responsive, τότε χάνεις επισκέπτες και πωλήσεις. Εμφάνιση που «χαλάει», πολύ μικρά γράμματα και δύσκολη πλοήγηση είναι ξεκάθαρα σημάδια ότι χρειάζεται άμεση αναβάθμιση.

  1. Προβλήματα στο SEO και χαμηλές θέσεις στις αναζητήσεις

Αν η ιστοσελίδα σου δεν εμφανίζεται σε βασικές αναζητήσεις για τα main keywords σου, μπορεί να υπάρχουν τεχνικά λάθη, ανεπαρκές περιεχόμενο ή προβληματική δομή. Ένα εξειδικευμένο SEO agencyhttps://www.thinktank.gr/proothisi-istoselidon-seo/ μπορεί να βρει τα όποια σημεία εμποδίζουν την οργανική σου ανάπτυξη και να προτείνει στοχευμένες λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες και τους στόχους σου.

  1. Δεν παίρνεις τα αποτελέσματα που περίμενες από το digital marketing

Ακόμη και η καλύτερη στρατηγική marketing δεν μπορεί να αποδώσει αν το website σου δυσκολεύει τον χρήστη. Ένα έμπειρο digital marketing agency https://www.thinktank.gr/  μπορεί να αξιολογήσει αν οι καμπάνιες σου «μπλοκάρονται» από άλλα υπάρχοντα προβλήματα στο site και να σου προτείνει βελτιώσεις που αποδίδουν.